Aug 28, 2009

cintaku yang terindah...


Orang kata, sesuatu perhubungan percintaan itu is nothing like marriage… tp pd sy, itu satu tnggapan yang salah… to me, ble seseorang itu menjadi boyfriend kte atau girlfriend kte, ibarat juga dia menjadi suami atau isteri kte… lynn yang kte berikan ibarat juga layanan yang bakal kte berikan kepada pasangan kte ble kawen nanti…ble kte ‘kapel’, ibarat kte juga mendirikan masjid (secara x langsunglah) sme jgk dgn sy… I have a story to tell you…


Saya berkawan rapat dengan seorang jejaka yang baik pekertinya, lucu.. terlalu amek berat tentang keadaan saya… protective.. dan sy mle sayang dye… dr gelaran yang mcm2 kepada satu gelaran yang akan saya abadikan dlm hati… PAPA…. Dn dye pgl sy MAMA… itulah saat terindah sy bersama dia… siapa dia? No no no… secret… tp, jgn harapkan satu perhubungan yang tenang sepanjang masa… nanti, korang bosan… tp, sy sndri dh bnyk kali menintiskan air mata demi jejaka ini… demi kasih sayangnya… demi cntanya.. dan kalau dia marah… sy tau krn dia sayngkan sayadia ambil berat tntang saya… jarang tau kita jumpa jejaka seperti itu… dye pernah nyatakn hsrt untuk melepaskan saya jika kami bergaduh lg… dn sy x snggup kehilangan dia… dia amat bermakna dlm hidup saya… tika saya jatuh, dialah yang bersusah payah membantu saya untuk bangun semula… kalau ada orang gnggu saya, dialah orng pertama yang akan buli orang tue … dia menerima saya seadanya… tidak mempedulikan kisah silam saya… dan sntiasa mengharapkan yang terbaik untuk kmi berdua..kalaulah dia membaca blog saya sekarang… saya hnya ingin nyatakan satu sahaja… PAPA, TOLONG JGN TINGGALKAN MAMA,SYG sesungguhnya diri nya saya sayang teramat sgt… dan saya sanggup lakukan apa sje untuk memastikan kehidupan kmi bersama…


Dye pnah hntr sms… ( 11 August 2009, 19:51:16)
“MAMA ISTERI PAPA UNTUK SELAMANYA…XDE SAPE YG LEH GNTI MAMA…”


(ne, bkn coretan shaf… ade owg nk menumpang..)

3 comments:

SHEERA said...

eleh , hafiz lah tu :P

Shafira said...

mne ada... ade org nk menumpang kt blog shaf la...

SHEERA said...

:P

Daisypath Wedding tickers