Nov 29, 2010

dunno why...

aq pkir aq okay ... tp aq ase aq x okay... mcm mne tu ...? mixed feelings dowh ... i act as if i am okay .. but am i really...??

someone asked me if i missed you.. I just closed my eyes and walked away..I then whispered ," so much. more than ever.." Cause I just can't smile like nothing's wrong..talk like everything's fine..Act like it's all a dream and pretend it's not hurting me..


skrg ni aq sndri mgaku emosi aq x menentu.. jap aq okay... n then aq x okay... jap aq gelak... jap ag aq leh mudah tersinggung... aq mcm .... ape nie shafira?? diri sndri pown ko xleh nk control... aduyai ... :( xpasal pasal kang kwn2 aq lak yg kne.... come on, shafira.. get a grip of yourself.. di sni la wktu nye ko nk buktikn yg ko nie kuat.. wlaupown hakikatnye ko x.. tp pretend la sket... aduyai...

No comments:

Daisypath Wedding tickers