Feb 13, 2011

Semuanya....


Kenapa semua ni perlu jadi..? After everything we have talked about... we have been through.. and i know we have reasons to worry... tp sha da terlalu pening utk fikirkan semua ni. I cant handle this anymore... sha sayangkn awak... seriously sha sayangkn awak... dan memang sha tau darjat kita berbeza... tp kerangka masa kita adalah 10 tahun yang akan datang... dan dalam masa 10 tahun tu, sha mohon sangat pada awak untuk beri peluang kepada kita.. insya allah jika sudah ditakdirkan, adalah kita bersama di masa hadapan... tetapi sayangku...

Saya betul betul tak nak terasa seperti awak terbeban... dan saya mnx maaf atas segala apa yang saya cakap... saya seriously perlu awak disisi saya... menyokong saya... dan saya berterima kasih atas segala cinta dan kasih sayang yang awak curahkan... saya hargai sgt2... dan ketahuilah bahawa apa yang ada dalam hati saya sama seperti dalam hati awak...

Sayang, sha xnak kita ada pertelingkahan lagi... ataupun percanggahan dalam apa pun lagi.. coz it will only bring more pain for both of us... hari ini contohnya... saya naikkan isu itu... dan seharian kita berdua emosi x stabil... it hurts, sayang... coz saya nk jugak diusik awak... nk usik awak... hihi... tp hari ini rasa sangat tensed up... i feel so stressed.. smpai sha menangis hari ni... sha tawu awk x ske kalau org menangis, tp pergolakan dalam hati saya, xdapat sy tahan.... sayang, please .... saya perlukan awak....

No comments:

Daisypath Wedding tickers