Mar 1, 2011

My Bad Side...

Nie hanya sekadar muhasabah diri... J

Sha sedar yg diri ni mmg x perfect... org kn ckp, nobody is perfect. Well, i am one of the millions of thousands of them... J but i do realize my weaknesses and my strength. Not to say sha berlagak..ouh tidak... nie ..ape org kata.. erm, muhasabah diri jap... hihi..

My Weakness..

L Sha ade satu sifat yang mmg susah nk dikikis... iaitu ... C.E.M.B.U.R.U ...

Ah, come one people.. don’t tell me you don’t feel this... if u don’t , ur so not human... sha senang cmburu... terutama sekali terhadap mereka yang sha sayang... tp, tahap cmburu sha ni msih di tahap selamat la kot... unless kalau situasi tu berulang, then bru sha sembur gler gler.. kalau sha cmburu, sha ske pendam... sha xnk tuduh sbarangan... sha check dlu... tp, kalau org tu tpu, itu mmg xkn dimaafkn...

L kedua is D.E.N.D.A.M ...

Sha bila sha ckp sha berdendam dgn seseorang, i really mean it. Sha x main2... smpai ble2 pn sha xkn maafkn org tu. I may look nice on the outside, but inside, hanya Allah yang tahu bagaimana prasaan sebenarnye sha terhadap that person.

L sha ske berbelanja... (in other words, xreti nk jimat... hihi..)

Itu dlu la... sha kalau boleh dlu nk mcm2... itu la , ini la... ape la... tp skrg coz nk ke Russia, shad ah Berjaya mengikis habit itu... ouh yeah! Alhamdullillah... dlu, sha ske nk bli jam mahal... My Espirit watch cost me about RM400 and my Carlo Rino shoes was RM240 .. my accessories xyah ckp r... i have another watch from Sabah that dad bought for me... RM 80. My clothes... the most expensive dress (i mean jubah) for my age la kn... erm, dlm RM300++ a white jubah... until now xpnah pkai ag... and the most expensive thing I spent was for my college tuition fees... RM30,000!! Yep, that includes my hostel as well... I had the chance to go to local Matriculation , but I persuaded my parents to keep me in Sunway... and my next big spend will be when I go off to Russia... with an estimated amount of RM220,000 !! yep, i think that would be my biggest spend yet...

L I’m a bit of a B.A.C.K.S.T.A.B.B.E.R ....

Here’s the thing. U mess with me, and I mess with you... kalau org ni baik, sha xkn snggup backstab dye... tp, kalau org ni wt taik, mmg siap r kn... I may put on a sweet face in front of you, but u may never know wht i do behind you... but ouh well.. hanya mereka yang ‘bertuah’ sahaja diberi layanan sebegini. ... so, kalau ase nk dilayan sebegini, silalah buat taik dgn saya...

next post, i'll do the good side of me... insya allah ...

No comments:

Daisypath Wedding tickers