Jun 24, 2011

Subhanallah....

hanya kerana saya bertukar teman lelaki x bermaksud maruah saya tergadai... tidak mengapa... semua berhak utk cakap apa yang dorang nk...
betul kata kau... DEMI ALLAH, kerana Allah Maha Mengtahui segalanya... jadiii.... x perlulah saya nk explain atau berdebat dgn org anonymous yg pengecut n penakut ni... :) saya serahkan semuanya kepada ALLAH... kerana hidup mati saya kerana-Nya... :)

ada apa2 lg nk ckp x? kalau ad, silalah ...
delete chatbox..? ouh tidak... saya delete utk mengelak timbulnya fitnah... unlike you, saya sudah insaf (insaf saya bukan bermakna saya benar2 lakukan apa yang telah anda tempiaskn pada saya... :) ) insaf saya bermaksud... saya devotekn masa depan saya ke arah yang telah Allah tunjukkan kepada saya...
dan tujuan saya bukan utk buat musuh, krn pd saya, kalian semua tidak layak pun utk dijadikan musuh... kalau nk tahu, manusia jenis2 kalian lah yang akan menjatuhkan bangsa... kerana...? kerana sntiasa mncari kesalahan org lain dan tidak mencermin diri sndri... sekurang2nya saya cermin dan muhasabah... anda sudah?

selamat malam... assalamualaikum.... :)

No comments:

Daisypath Wedding tickers