Aug 7, 2011

:)

Apa khabar sayangku?
Berat kelopak mata ku ingin pejam tika ku mengingatimu...
Memikirkan apa yang sedang kamu lakukan?
Apakah kamu sedang memikirkanku sepertimana aku sekarang...?
Apakah kamu mengenang masa hadapan bersamaku kelak sepertimana aku membayangkan kau dalam hidup ku?

Apa khabar cinta ku?
Sihatkah kamu?
Bila kita kan bertemu?
Banyak kisah yang ingin ku ceritakan kepadamu..
Apakah kamu tidak sabar untuk bertemu ku...?
Aku tidak sabar menanti masa saat aku bertemu dengan kamu kembali...


Sayangku...
Aku rindu.. Aku tersangat rindu... Aku terlalu rindu...
Sayangku.. Jodohku,
sudikah kamu mencintaiku dan menyayangiku seadanya aku..?
Redha menerima kesalahanku dan sedia menegur dan memberi tunjuk ajar serta contoh yang baik untukku dan anak anak...?
Sayangku, jangan lah kamu merasa kesunyian dan keseorangan... kerana aku sentiasa menemani dirimu sayang... sentiasa menantikan kehadiranmu,sayang...

Sayangku...
aku sayang kamu...
Meskipun akan ku pergi jauh,
aku x pernah jauh darimu...
aku akan setia padamu, sayang..
itu janjiku..

MUHAMMAD HANAFI, this is for you... :)

No comments:

Daisypath Wedding tickers