Aug 6, 2011

Macam Macam ...

Salam, sahabat semua....

maaflah sha da lama x menulis dalam ni.... hri ni kn... mcm mcm jadi taw... hehe...

Hari ni, lepas Ibu habis ceramah, kami bergerak pulang ke Seremban.... Sha ni kalau xde bnde nk buat dlm kete, sha tdo la.. lgpun, ble xde bnde nk buat n kne air cond, sha akn pening... daddy slalu bising... hahaha.... tp ble sha da tertido, tetiba daddy kejut... daddy kata, nk bawak kereta x?? OMG! sgt sgt excited... ( Harap maklum, insan ni x berpeluang utk bawak kereta selain ke UPNM atau Sg Besi/Bandar Tasik Selatan..) so, maaflah kalau anda anda rasa saya ni jakun sket... hehe.. so, daddy bg bawak kete kt highway...!! okay la.. eventhough hnye dibenarkan bawak only 100Km/h jer, but hey.. i'll take what i can get... hehe...

n then...
tiba la disatu junction ni... org double parking taw... so, daddy try la nk squeeze... hello! kami da bg signal n come on.. xkan la xde give and take...? so, this mamat mmg kuang ajar gler... daddy sebenarny da lama x kejar org... jadiiiiii, daddy lawan kete ngan dye r... ape lg kn... Perdana lawan Honda... okay, eventhough hnye Perdana, u cant win against my dad's awesome driving skills.... eleh, rumah cinonit je.... n then daddy mula la ayat cursing dye tu... anak mamat ni pulak leh lak cakap, " diamla..!" sha dah cabut seatbelt dah... tnggal nk bukak pintu nk g jerit kat minah sewel tu... tp daddy x bg... n daddy drive off... tp ingat lg.. mamat tu mmg gentar r... HAHA... tawu pun tkot kn.... silap org r kan kalau nk crik pasal ngan daddy... Padan muka!

so, yeah... hri ni tu je la yg jdi... hehehe....

2 comments:

Suhana Hashim said...

engt ke sha yg kejar mamat uh!hahaa

Shafira said...

skill driving sha x hebadd lg.... tp siyes ly geram ngan budak pompuan tu... ase cm nk bg penampar jee....