Oct 25, 2011

Assalamualaikum semuaaa...

adehhh... x best la nk gaduh gaduhhh nie... buat hidup jadi lagi susah.. ye x? hehehe... =) jadi, saya mengambil kesempatan ini utk memohon maaf kepada sesiapa mereka yang hati mereka saya sakiti, lukai atau guris... sama ada secara sedarr atau x ... kutuk org ni mmg xpnah jdi minat saya ... tu jee... hehehe... sy sndri pun sdar im not perfect.. and hey, no one iss... maafkn saya ya, ibu ibu, ayah ayah, pakcik makcik, kawan, musuh, akak, abang, adik... semua nya laaa...

kepada sape sape yg nk link blog kedua, sila tinggalkn email anda di sni... sebab sy perlu hntr invite pda anda .. n no worries, blog ini clean dr segala bahan kutukan.... saya sndri pun xnak la hidup asyik nak sibukkan hal org je knn... saya pun ad hidup saya sndri ... =) lgpun, xbest la nk gduh gduh.. nk musuh musuhh... ape la faedah ny yerr..?

maaflaa semuaa...
saya bukan manusia sempurnaaa... =)

No comments:

Daisypath Wedding tickers