Oct 3, 2011

tidak pernah ku pinta ...


Assalamualaikum semua ...

Sha x sempurna... sha mengaku .... sha juga manusia biasa.. punya hati dan perasaann... hati dan perasaan yang tidak boleh dipermainkn sesuka hati dan sewenag wenangnya... ye, sha tawu sha kata sha da maafkan awak.. tpi menyatakannya lebih mudah dari sebenarnya merealisasikan dalam hati dan minda...awk betul betul lukakn hti saya.. hati kawan saya... dan maaf cakap laa... kalau status status dalam FB kami buat anda terasa..

sha x pernah mnx utk diri ini disakiti... awk tahu x apa awak dah buat pada saya..? apa kesan awak tinggalkan dalam diri saya...? Awak buat saya rasa saya ni mmg xlayak untuk sesiapa pun...Kenapa ya kamu sebegitu kejam...? sehingga kini hati saya masih sakit... kemaafan kamu tidak mencukupi... tidak mencukupi untuk sha dan juga kawan sha... Tidak mengapa... saya sntiasa memikirkan yang Allah beri saya ribut petir untuk sediakn saya bertemu pelangi indah... jdi, terima kasih krna menjadi ribut dalam hidup saya... kerana awak, saya berupaya untuk berjumpa dengan pelangi saya... terima kasih la yaa...

Awak tahu x, hri itu saya Nampak awak... ya allah.. kalau nk diikutkan hati, nak sje saya lalu depan awak dan lempang awak... allahu... saya menahan diri, awk tahu x... saya xnk la awak malu dan saya juga malu bila buat mcm tu... allahu... awk lihat... even selepas awk btindak kejam, saya masih memikirkan kebajikan dan perihal awak ... kenapa ya dengan saya..? tidak mengapa la... mungkin itu sudah diri saya... tak kira apa yang sudah orang perlakukan kepada saya.. saya masih ingin mengekalkan senyuman itu ... Insya allah, prasaan sakit , benci dan dendam ini akan hilang x lama lgi..

Dan untuk awk yg tsyg pula,

Terima kasih krana sudi mngutip hati yang sudah berkecai... sabar menghadapi segala karenah saya... terima kasih krana berkata sy seorang yg cntik even saya tahu itu bukan yg hakikatnya... terima kasih krana sudi meluahkn segala kasih syg awk pda saya... terima kasih kerana sudi menerima saya seadanya diri ini... bnyk perubahan dalam diri saya sejak awk bersama saya, sayangg... terima kasih yg x terhingga ...

Im trying to move on... when moving on is the only option I have right now... I wanna be happy with the one I love... and he who loves me...

No comments:

Daisypath Wedding tickers