Jan 4, 2012

UCSI University ...

Dengan lafaz Bismillah ku memulakan entri kali ini...

Hari ni masuk hari keempat sha kt sni...
Alhamdullillah ... semuanya berjalan dengan lancar ...  kawan kawan pun semua nyaaa friendly... tersangat friendly... best!

Sha baru dapat tahu hari ni yang sha hanya ada kelas hari Ahad, Isnin, Selasa dan Rabu sahaja.... ehehhee.. sebab apa...? pertamanya, sha xperlu amek Pengajian Islam... pengajian Islam hari Khamis... and kt terengganu ni kn cuti Jumaat dan Sabtu ... hehe.. jdi, sha ada 3 hri cuti naaa! heehe .....

sebenarnya, semalam.. 3 Januari, bermulalah peperiksaan akhir utk He-Who-Must-Not-Be-Named ... hehehe :) so, sha harap dia mampu tenangkn diri dan mampu menjawab segala kertas peperiksaan dengan tenangnya, insya allah ... hehehee.... malam ni pulak cik abg tu duty.. xpelaa.. just crik mase yg sesuai utk study k... esok tough kn..?  I'm always here praying for you, sayang..

kt Marang ni, mmg xde ape pun.. tpi jgn salah sangka.. tempat dye sgt kondusif utk study... best sgt! grene scenery... kt bandar mne dapat scenery yg mcm niee... dah la bilik dye selesa... so, mmg xyah risau laa.. mmg sgt condusive utk study...

nnty sha update lgi yaaa....


No comments: