Dec 30, 2009

My favourite WEDNESDAY...














So, this is the WEDNESDAY I’ve been waiting since like….forever… it started out with me waking up at 5.30 am… gosh..too early right? Nope… today is very special… I calleh My sayang… he was still asleep.. xpe2… so I called him at 6.30 for his Subuh and reminding him to get ready… Sayang I kt seremban.. n dye nye KTM ke BTS kul 8… so smpai dlm kul 9 cmtu… dh siap awal ne…shaf dh siap dlm kul 6.45 ne..nk itot ibu pi skolah kn… then…

Dad: amboi, awalnye anak daddy siap…

Me: eh, kn nk itot ibu p skolah? (pelik jap..)

Ibu: ibu p skolah kul 7.30 la dik…

Me: la…ye ke? (malunye…) dhtu, bukak tudung dlu la…

Ibu: xpe2.. tngu jap.jap ag ibu siap…

Dad: balik b4 6 pm..understnd? mlm ne daddy ade reunion OP 71.. so, I’ll be home late…

Me and Mom: yes,dad…

Then adlina mesej ..: sys, jadi x?

Shaf jawab balik : jadi..shaf ikot ibu p skolah jap..then, jalan p umah hang..

Dye jawab pew aw: ah..okay a..aq xmndy ag ne.. hehe

So, I went to school with mum… I found out that today is the registration day for form 1 and ‘peralihan’.. my mum bertugas jd penyambout tetamu.. just wanna kill my time, I joined mum..

Me: pakcik,makcik… pelajar di tapak perhimpunan, ibubapa di dewan ye.. terima kasih.. (greeted with a smile)

Bnyk gk la I ulang…smpai ad budak pkir I cikgu.. kahkahkah…

So, dlm kul 8:30 bru gerak p umah lina…lina tgh siap.. laptop bukak, dye p download cter korea dye tue.. haduyai… then dpt msj..

Abah: Umi, abah dh nk smpai..abah dh kt serdang…

Haa?? Satu stesen ag..pew ag lina pnye la pantas bersiap n kteowg tahan teksi.. xkesa la mahal ke x..ala.. rm4.30 dr bus stand pi LRT BTS.. the dpt msej dr dye..dye kata.. kalau abah xde, gamaknye dlm tandas.. so, we waited… huhu…ryndu gler… then, we went to Pudu first..a.k.a ‘plaza rakyat’… bli tiket nk p batu gajah.. kul 8.30…

Then kteowg dilemma.. alamak.. nk ke mana? Mid? TS? Sunway? Pavillion? KLCC?? So, we chose MID VALLEY… nek la ke mne ntah..shaf pown x engat… anyways, smapi ke Mid, kteowg straight pi pawagam… damn!! Panjng nk mati barisan dye.. so, we went to eat… before that, we went to pets world.. dh jd kebiasaan kteowg akan visit stu.. we had our fun watching all the cute animals.. then we went to the food court.. yum3… shaf ngan lina beli mee sizzling… Bukhari lak share ngan shaf…keje dye… ehehe… abeshkan sayur..wawawa… we went bowling..2 set of games.. the first game Bukhari menang..the second game Shaf menang… haha… great times..ble nk cr escalator kn ternampak cincin aw.. yg leh ukir.. so, I bought one at the price of RM35 and carved ~20.09.09~ sempena tarikh bersejarah kami…we then went to MPH.. sape yg knal bukhari akan taw dye ne mat novel.. so…dye p la beli novel.. ape ntah tajok dye.. after that, we just went round and round the huge building.. bknnye ade tujuan pown… jalan2… smpai kaki lenguh.. kul 2.30 cmtu, kteowg nek p McD laj..lina nk makan prosperity burger.. shaf makan ayam..n Bukhari skali lagi share dgn shaf cz shaf pkse dye share.. shaf takot x abesh.. then, dlm kul 4.30 cmtu, kami kembali semula ke pudu.. I told Bukhari to change his ticket…dr 8.30 ke 6.30.. leh dye smpai awal.. so, I bought a book and asked him to write in it..so that I wo’t miss him that much.. he changed his ticket and and we found a place to sit while he writes in the book.. when he was done, we said goodbye..(this was tough taw!! Sedih gler tyme ne…) so, we head back to LRT sungai Besi.. huhu… adlina pown tulis dlm buku shaf tue..

To tell you frankly.. I’ve never been so happy.. going out with my boyfriend and my bestest best friend is all I ever wanted and needed.. they complete my life.. I really love them.. and I will cherish this moments..














No comments:

Daisypath Wedding tickers