May 25, 2011

Maaflah yer..


Salam..

Maaflah kepada seseorang yang terasa atas sedikit teguran yang diberikan oleh boyfriend saya, yaa... nak cakap macam mana... dah bf saya tu mmg seorang yang kuat cemburu... lagi2, ble dia tahu cerita tentang awak dan saya... maaflah kalau awak terasa.. tetapi, mungkin itu yang terbaik... terbaik untuk kita bertiga... saya pun malas nk berkonflik dengan boyfriend saya tentang hal ni.. jd, saya serahkan entirely up to him.. terima kasih la ye krn memahami... dan mnx maafla kalau awak terasa...

Dia cemburu kerana dia sayang... jadi, saya juga perlu hormati pandangan dia terhadap beberapa perkara.... jadi, dalam hal2 ni, saya juga perlu jaga hati dia... susah untuk saya jaga hati dua2 pihak... tp awk pun tahu kn priority saya yang mana satu...

Thank you..

No comments:

Daisypath Wedding tickers