Aug 26, 2011

X kemaruk r weyh ...


Salam ...

*Sila lah tengok muka annoyed saya di atas itu ...
Aduyaaaaiiii .... Apa la masalah anda, cik kak ....? Saya pun x pasti ... Saya kepenatan asyik bertelagah dengan anda atau pun boyfriend anda... sila take note... SAYA X KEMARUK LA KT BOYFRIEND AWAK ... aiseyh ... chill suda laa... xyah la nk gelabah sgt... dia pergi jauh mana pun dia akan tetap dengan awak.. kembali ke pangkuan awak... Saya akn pastikn dia kembali ke pangkuan awak... bukan saya ...
have faith in him laa.. aduyaii... and stop controlling him ... he is not a puppet ... dye tu manusia ... ada hati dan perasaan serta ciri tersendri.. jgnkn hnye kerana dek asyik nk ikut n dgr ckp awak tu, dye hilang identiti diri dia... cuba ingat balik knapa awk syg kt dye ... n knapa dye sygkn awak...
you have trust issues la, cik kak ... serious trust issues.. saya dah cakap saya n bf awak xde pape kn... awat susah sgt nk trust? saya ne bukan jenis nk rampas laki org laa... saya pun ada harga diri n maruah saya juga... apa kelas nk berebut berebut ni kaann... come on la kn... saya pun respect dia jugak ...
sheessshhh... kalau ad prob, sila bgtaw saya terus menerus yaa... :) saya terima segala kritikan.. asalkn semua ny sopan dan tidak kurang ajar ... :)
saya kepenatan... dah la aritu berdepan dgn kazen dye yg sewel... yg nk awk gduh ngan bf awak semata mata so dye leh dptkn bf awak ... n now xkn la saya nk bermasam muka ngan awak pulak...?? kalau saya nk kn bf awak tu, saya akn biakn je kazen awk pecah belahkn korang... tp x kn...? saya x buat cmtu kn...? so, fikir... Allah bg otak, so guna otak tu utk fikir kemungkinan semua ni... penat la... sumpah penat! isshhh...
so, think yaa... think ....

No comments: