Sep 20, 2011

Sabar, wahai Insan ....

Assalamualaikum ...
Sahabat serta mereka yang sudi menyinggah ke blog sha yg x seberapa ni.. thnk u as always ...

Ya Allah, walaupun selepas seminggu kejadian 'itu' berlaku, hati sha cm xnk lepaskn.. bukan xnk lepaskn org tu.. xnk lepaskn rasa amarah dan kegeraman yang memuncak dalam hti .... Ya Allah, bantulah hamba-Mu menghadapi dugaan ini, Ya Allah ..

Insan,
mengapa kau sebegitu kejam? Mengapa kau sebegini rupa? Mengapa kamu perlakukan ku sehingga tahap ini? Apa salahku pada kau? Kenapa kau tergamak nk sakitkan hati aku... lukakan hati aku.. hancurkan hati aku sedemikian rupa...? Kalau xsayang, jgn pernah ungkap tu pd Sha... kalau x rindu, jangan pernah lafazkan pada sha... Sakit bila semua itu sha percaya dan pegang... and akhirnya ?? Apa akhirnya?? Sakit lah awak ... Sakit taw x...! Bengang pun ada ,,, And sampai hati awak lakukann perkara yang sama pda kawan baik saya ... Awak ni kenapa?? Sampai hati awak buat macam tu ... Awak pernah dengan karma tak? Atau balasan dari Allah ke..? Penah dgr x? Kalau x pnah dgr, awak baik baik lah ye... sebab saya percayakan karma.... What goes around, comes around ... Hurm ....

Ya Allah, Kau berikanlah kekuatan kepada hamba-Mu untuk meneruskan kehidupan Ya Allah ... Ttitipkanlah semangat kepadaku Ya Allah ... Kepada-Mu ku berserah.. kepada-mu ku meminta pertolongan... Bantulah hamba-Mu yang sedang dalam kegusaran Ya Allah ...

Sabar, wahai Insan... sabar itu separuh daripada iman ... Insya allah, ada caranya... ada jalannya.. Buka mata , shafira... Buka minda...

No comments:

Daisypath Wedding tickers