Mar 6, 2012

Mengapa harus perasaan itu datang ... ?

Dengan lafaz Bismillah ku memulakan entri kali ini ..

Assalamualaikum ...
Ya Allah, kenapa harus perasaan ni datang menyinggah lagi ? sedangkan kamu sudah lama aku menghilangkan segala rasa itu? mengapa harus dinaikkan kembali rasa itu?

Kenangan ... Hahaha.. satu perkara yang selalunya dipegang .. sedangkan manusia senantiasa berubah ... jadi, kenangan sje la ada untuk mengingatkan kita ..

KAU .... aku tak rindu kat kau .. serious aku tak rindu ... Tapi bila aku ternampak gambar aku dan kau satu masa dlu .... Gambar ... Gamba maksud kenangan ... kenangan maksudnya masa yang aku dan kau bersama ... setahun tahu x? pi dalam mse setahun tu mcm mcm jdi ... aku syg kt kau satu masa dlu ... tpi itu dlu ... aku fikir kau akan jadi yang terakhir untuk aku ... tp tnyata itu buan yang Allah takdirkan untuk aku dan kau .. aku dengar dengar pun .. kau sekarang tgh bahagia ... alhamdullillah ... xde ape lagi yang boleh aku mohon pda Allah selain kebahagiaan kau bersama org lain kerana ternyata aku tak mampu bahagiakan kau ... Tapi alhamdullillah .. Allah bagi aku satu hadiah ... Allah bagi kan aku dia ... sekarang, dalam hidup aku ada dia .. Kau ...? hanyalah satu masa dahulu ..

Kau ...
aku sekali lagi nak cakap thank you sebab kau pernah hadir dalam hidup aku ... semua kenangan serta pengajaran insya allah aku akan simpan elok elok ... Aku doakan kau sekeluarga sentiasa dberkati allah dan sentiasa dipermudahkan segala urusan ....

*Kenangan,
andai kau datang kembali, kuatkanlah hatiku .. kuatkanlah jiwa ku ...  aku tak ingin menangis lagi kerana kenangan kenangan ini ...

No comments:

Daisypath Wedding tickers