Jun 9, 2012

Diaa


Dengan lafaz Bismillah ku memulakan entri kali ini ...
Assalamualaikum semua nya sekali ...
Alhamdullillah Allah memberi kita peluang untuk bersua sekali lagi ... memanjangkan umur kita semua utk menikmati keindahan alam ciptaan Allah ...

Selalu sangat , dalam hidup ini ... kita berjumpa dengan orang yang salah ... berjumpa dengan mereka yang menyakitkan hati kita .... tapi akan kita berjumpa dengan seorang yang benar benar membuka hati kita ...

dan sebenarnya ... saya telah berjumpa dengan seseorang yang sudi menjadi bakal imam saya dalam hidup ni ... Yang memberi saya ekkuatan dalam perhubungan ... dalam persahabatan ... dalam segalanya .... Dia lah yang selama ni saya tnggu dan Allah memberi saya hadiah yang terindah dalam kehidupan ... Siapakah insan itu .... ? Dirinya asal dari Kedah ... :)  Sedang menuntut di UPNM ... dan insya allah dia lah yang memberi saya segala keperluan dan didikan yang perlu ...

Dia seorang yang sabar meayan karenah saya ...seorang yang mengajar saya erti sabar .. erti jangan putus asa dalam perhubungan ,... kerana allah, hati saya terbuka untuk menerima dia ... dan saya juga mohon allah mampu memanjangkan jodoh kami dan menjadikan dia pemilik tulang rusukku ku ... itu doa fira yang tak pernah putus fira mohon...

Awak, good luck exam eah! and good luck utk military training .. 5 minggu woooo dye kt KTD... suffer.. suffer.. hehehe ....

No comments:

Daisypath Wedding tickers