Mar 13, 2015

"Maka nikmat Tuhan kamu manakah yang kamu dustakan?"

"Maka Nikmat Tuhan kamu manakah yang kamu dustakan?"

Assalamualaikum semua ..

Makin sakit nak lalui hari hari yang bakal tiba ni ...

Dengan apa yang brlaku, telah berlaku ... mungkin bakal berlaku ... terasa cam diri ni lemah sangat untuk tempuhi...

tpi, itulah kelebihan ujian dr Allah.

Saat aku rasa aku lemah, Allah bagi aku kekuatan dalam cara yang kecil tp sgt bsyukur.

Hari t, kelam kabut nak siapkan slide... bangun kul 6 gi sebab bfore that x buat ape ape lg... presentation pkul 2.30pm... content plak bnyk... mmg rse time tu nk nanges.. sekali dpt msj dr lecturer, class postponed to Monday... alhamdullillah... bsyukur... nampak x cara cara kecil yang Allah tolong hamba-Nya yang lemah ni?


tesis paper, ya allah ... jgn cakap laaah... mmg berat sgt diri ni nak buat... tp Allah tlg mcm mana? dengan bag aku supervisor yg tersgt understanding dan sabar. dia tolong guide aku dr awal sampai akhir..

Jauh sgt aku dengan Allah sedangkan Allah sentiasa dekat dgn aku... dan kenapa lagi aku tak bersyukur? kenapa lagi aku jarang mengambil masa mengucap syukur?

Shafira sayang, belum terlambat lagi syg. Masih jauh perjalanan ... kuatkan diri sebagai seorg hamba Allah, seorang anak,seorang adik, seorang pelajar, seorang sahabat, seorang kekasih dan seorang kepada pelbagai lagi tugas dan tanggungjawab... Kekal kuat, kerana kuat itu sahaja yang ada untuk terus melangkah.

Abg syg,
terima kasih sebab tersangat sabar dengan karenah syg... abg tlalu sabar dgn sikap syg yg syg sometimes kadang pun x thu kenapa. maafkan syg, abg. thank you so much . i love you.


No comments:

Daisypath Wedding tickers